Aquest mes de febrer Vedruna ha iniciat el seu primer màster universitari. L’Escola Superior d’Hostaleria Vedruna Pro Vedruna ha obert aquesta nova etapa amb el màster en Gestió i direcció integral en restauració, que ofereix amb col·laboració amb la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.
“Amb aquest màster fem realitat l’objectiu d’oferir formació al llarg de la vida, que ens ha marcat el patronat de la Fundació Vedruna Catalunya Educació”, ha dit Josep Closa, director general de la fundació en l’acte de presentació. Un objectiu que s’ha anat desplegant amb l’oferta de cicles formatius de Vedruna Pro i amb el postgrau interuniversitari en Cultura Religiosa.
“El nostre propòsit és formar líders capaços de gestionar establiments gastronòmics amb una visió integral, combinant coneixements en estratègia empresarial, gestió financera, màrqueting, innovació i sostenibilitat”, ha explicat la directora de l’escola, Montse Barrera, en l’acte de presentació.
Més enllà de les habilitats tècniques, Barrera ha destacat la importància dels equips humans com una aposta distintiva de l’escola Vedruna Pro: “Aquest màster no només cerca formar gestors i directius, sinó també líders amb visió, ètica i sensibilitat per treballar amb i per a les persones”.
El director del màster, Lucas Vidaller, de l’empresa de restauració Compass Group, ha parlat del creixement professional que requereix el sector i ha assenyalat la necessitat de formar professionals en l’àmbit del lideratge i la innovació. Al seu torn, Josep Closa des de Vedruna ha agraït la confiança de Compass Group amb el nou projecte i la col·laboració en aquest cas també de la UVic-UCC.
El curs ha començat aquest 11 de febrer, tindrà format semipresencial i la primera promoció compta amb 12 alumnes, provinents d’arreu de l’Estat. L’Escola Superior d’Hostaleria de Vedruna va néixer el 2020, hereva de 160 anys de tradició pedagògica al barri de Gràcia, i avui compta amb 180 alumnes en diferents programes formatius. Des de setembre de 2024 és un centre integrat, amb capacitat per acreditar competències i oferir orientació professional.






